Saturday 2 March 2013

süpriz

Aslında "Alık Balık" çok da yersiz bir tanımlama değil bence. En azından benim açımdan öyle. Belki beklentisizliğimden kaynaklı, belki bazı insanların ağazından çıkan her şeyi sorgulamaksızın kabul etmeyi tercih edişimden... Neticede ben doğum günümde çok güzel bir süprizle karşılaştım. 

Arkadaşlarım inanılmaz bir organizasyon, planlama ve örgütlenme örneği sergileyerek, beni hem duygulandırdı, hem de Gaga'nın ortasında ufak çaplı bir çığlık atacak derecede şaşkına çevirdi. Ciddiyim... Gaga'nın ortasında çığlığı bastım. 

Ne kadar teşekkür edersem edeyim, sanki hissettiğim samimi minneti yeterince ortaya koyamazmışım gibi hissetmekten kendimi alamıyorum. Sevgilerini benim bile şüphe edemeyeceğim şekilde bana sunan bu insanlar (yalnızca geceyi benimle geçirenler değil, şahsen yanımda olamayan, ama varlıklarını yine de bana full force hissettirenlerden bahsediyorum) çok zor bir şeyi başardılar; beni bana rağmen sevdiler. Hadi es kaza bu oldu, beni asıl şaşkına çeviren, beni bana rağmen sevmeye devam etmiş olmaları... Üstüne bir de beni bana rağmen mutlu etmeyi başardılar. 



Bu doğum günüm, tartışmasız olarak son on yıldır yaşadığım en güzel doğum günümdü. Biliyorum, kulağa çok çiğ gelecek, ama hiç bir şeyden dolayı olmasa bile, ben hayatımdaki insanlar konusunda gerçekten çok şanslıyım.






No comments:

Post a Comment