Monday 30 July 2012

çilingirler aslen örümcek adam gibi

sakin bir gecede, kaşla göz arasında, arabanın kendi kendini kitlemesiyle, ufak bir çocuk içeride kitli kaldı ve heycan dolu dakikalar yaşandı...genç annesi, huzursuzluk çıkarmadan arka koltuktaki yerine yerleşmesi için motoru açıyor, anahtar takılı ve araba çalışırken onu yerleştiriyor, kapısını kapatıp da yerine geçinceye kadar araba kendini kitliyor. pencereler kapalı, bagajdan araca giriş yok, aptal tavan açılmıyor ve anne panik durumda. itfaye, sivil polisler ve elbette Zerrin Sultan duruma müdahale ediyor. sonunda sivil plisin çağırdığı çilingir toplamda en fazla 10 dakika süren bir işlemle kapıyı açıyor ve anne ile ufaklık kavuşuyor.

elbette hikaye burda bitmiyor. herkes dağılıyor ancak, şok durumundaki genç anneyi henüz direksiyon başına geçmeye hazır bulmayan Zerrin Sultan, onları hemen ordaki burger king'e davet ediyor ve şaka maka uzun, samimi bir sohbet ile yeni bir arkadaş ediniyor.


bu gecenin sonunda ben çilingilere büyük saygı duydum. dalga geçmiyorum - inanılmaz ciddiyim. modern ve gerçek dünyanın örümcek adamları gibiler. hemen belge ile kanıtlamak isterim iddiamı:


 diyorum ya...gerçekten çok saygı duydum.

No comments:

Post a Comment