Tuesday 16 October 2012

ölçüsüzlük!



İtiraf ediyorum; hızımı alamadım! Üstelik, hala alamadım!!! Bu sene oyduğum ilk normal boy Balkabağının üzerine 4 tane de ufacık Kelek Kavun oydum, sonra da baya büyük bir Balkabağına daha saldırdım - delirmiş gibiyim. Ve henüz oyulmamış dev bir Balkabağım daha var... Çok ciddiyim, pazarda arkamdan "deli..." dediklerini duyduğuma nerdeyse eminim - gerçi şahidim yok, bu iddiamı kanıtlamam mümkün değil. Neyse, son Balkabağımı oymak için bu haftasonunu beklemeye karar verdim. Taze taze olsun istiyorum. 


Elbette içlerini ziyan etmeye niyetim yok. Keleklerin içini yüz maskesi niyetine kullanırken bolca şebeklik ettik, ama asıl Balkabağının içi mükemmeldi... Nefis bir koku ve enfes bir lezzet! Henüz onunla ne yapacağıma tam karar vermedim, ama aklımda bir iki olasılık var.


No comments:

Post a Comment