Sunday 13 January 2013

Soğuk... Çok soğuk!

Ankara, karasal iklimin poster çocuğu gibidir; yazları sıcak ve kurak, kışları soğuk ve yağışlı... Gerçi son bir kaç haftadır "kişiliğine aykırı" halleri ile dikkat çekmekte, bir türlü zamanı gelen "Ankara Ayazı" ile bizi muhatap etmemek konusunda kararlı bir tavır sergilemekteydi. Sonra bu haftasonu oldu.

Dondum.

DONDUM!!!

Çok üşüdüm ben bu haftasonu Ankara denen bu memlekette. Bir açıdan, "bile bile gafil avlanmak" sayılır sanırım bu durum. Biliyorduk hepimiz eninde sonunda Ankara'nın aklını başına toplayıp "kendine geleceğini" ve çok geçmeden bıçak gibi kesen soğuklarını üzerimize salacağını - ama o erteledikçe bu salışını, ben de kör bir umutla devamlı erteledim ortaya çıkarmayı kalın kazaklarımı.

Zaman, o kazakları çıkarma zamanıdır!

Ankara soğudu.

Ankara ayazı başladı.



No comments:

Post a Comment