Thursday 16 February 2012

"hayat" ve "neden"...ömrüme damgasını vuran ikili.

Reva mıydı bu bana? Ocak başladığından beri, ilk haftayı saymazsak, gerçekten de koşturma ile geçiyor günlerim ve tam herşey sakinleşti, tam arkamı yaslanıp rahat bir nefes alabileceğimi sanarken ben, DA DAM; hastayım. Üstelik de tam Hande bir kaç günlüğüne İzmir'den gelmişken yatay durumda oluşum, cidden çok acıklı bence. Umuyorum ki yarına düzelmiş olabileceğim. O zamana kadar fiziken uzak duruyor, Sonic'le hasret giderişlerini yüzümde bir tebessüm izlerken, kimi anları da yakalamakla yetiniyorum. 



ama yani, dönüp durduğum nokta elbette hep aynı: hastayım!
Neden hastayım?! 


Ben böyle zamanlarda hep hastayım...Bu kadar çok mukus üretebilen sevgili vücudum, nasıl oluyor da hızlı değil de bazal bir metabolizma ile çalışıyor - anlamak mümkün değil.   

No comments:

Post a Comment