Saturday 19 May 2012

dolu dolu

Öncelikle, herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu, mutlu olsun! Normalde, milli bayramlarda, kısa bir süreliğine bile olsa, Anıtkabir'e gitmek isterim. Ama bu kez, öyle bir şey yapmak için hiç fırsat olmadı. 

Doktor'la randevu ve küçük adam Aras Ada Sever'in (çok enfes bir çocuk bu) doğum günü bugündü. Söz konusu küçük büyük adam için 100'ün üzerinde cupcake hazırladım...Onları bagaja yerleştirip de nerdeyse Temelli'de olan evlerinin kapısına vardığımda, doğum günü orda kutlamadıklarını öğrendim. Zaten, araba park yerine girip de, o kadar çok boş yer olduğunu gördüğümde, anlamıştım bu işte bir tuhaflık olduğunu. Konu benim aptal veya şaşkın olmamla ilgili değil, konu Facebook sahibi olmadığınız zaman uğradığınız ayrımcılık! Herkes, ordan anons edilen herşeyi, herkes biliyor varsayıyor ve dolayısı ile kimse beni hiç bir konuda aydınlatma zahmetine girmiyor. Aydınlatmıyorlar ammmmmma, oldukça çok gülüyorlar böyle durumlara düştüğünüzde. Neyse, neticede bana da şehirlerarası yolda sürüş pratiği olmuş oldu. Sürüş pratiği demişken, bugün ilk kez şehre gittik geldik araba ile. Bahçelievler'e gitmiştik tabi daha önce ama, Çankaya - Köroğlu... Bunlara bugün ilk kez gittik - geldik. 

Normalde, bu son bir haftadır eve kapalı olduğum için, bugün kendime biraz zaman verme kararı almıştım - arkasında durdum bunun. Sabah doktor, kuaför vs şahsi işlerimi hallettim, bu arada çimler biçildi, hazırladığımız cupcake tepsileri ile birlikte bir doğum gününe ulaşmak adına iki farklı lokasyona gidildi, doğum gününden sonra kızlarla yarım saat bir kahve / dedikodu molası, ardından Zerrin Sultan ile birlikte önce çok keyifli bir filme (tavsiye ederim - The Best Exotic Marigold Hotel...Judi Dench'e bayılıyorum), sonra da ufak bir şeyler atıştırmaya gittik. Mevsimsel değil gerçi bu Ankara için ama, biz oraya gittiğimizde öyle bir yağmur yağıyordu ki, arabayı park edip annemin yanına geçinceye kadar sırılsıklam olmuştum. Bu arada, tam da bu esnada, Gay DR'ımız ilk yarasını aldı, biri ön sağ tarafı birazcık çizmiş. Neticede yorucu ama çok keyifli oldu bu bugün. 







Bir sene önce bu zamanları düşünmekten alamıyorum kendimi; 
Dicle - evlilik - hamilelik - doğurmak -çocuk...!!! 
Çok acayip, çoook.
 

No comments:

Post a Comment