Wednesday 7 December 2011

pet projects

Bu hafta için derslerden izin almıştım, evde yapılacak ve yardım etmem gerekecek tonla şey vardı çünkü... Ama elbette hayat hiç bir zaman planlandığı gibi gitmemek konusunda oldukça istikrarlı olduğundan, hepsi yalan oldu. Gerçi, izin aldığım ve evde kaldığım bir yandan iyi de oldu: Zerrin Sultan tam toparladı galiba, iyileşti artık... derken hooop, yine yeniden ağır yatak döşek modunda hasta çünkü. 

Evde zaman geçirmenin güzel yanlarından biri de, uzun süre fırsatım olsun, kesin yapcam! diye düşündüğünüz, ama heyhat! bir türlü fırsat bulup da yapamadığınız tüm saçma sapan fikirlerinizi hayata geçirme fırsatınız oluyor... Sanki reklam arası veya maç molası gibi bir şey adeta. Ben de bu durumdan faydalandım ve bir yıldan uzun süredir ertelediğim bir ufak projeme el attım. Henüz bitmedi, ama yani, baya baya yaptım gibi... Resimler eklenecek, bir de defteri önüme alıp son rötuşlar eklenecek ve iată-l

No comments:

Post a Comment