Wednesday 19 December 2012

bence ölelim.

Konunun eninde sonunda 21 Aralık 2012 konusuna geleceği muhakkaktı, bence oldukça erteledim bile. İşin aslı konuya dair düşünmeyi bile erteliyordum, ama dün gece Didem bu duruma müdahale etti ve neticede kaç zamandır yüzeyin hemen altıda fokurdayan konu nihayet gündemimde... Hayırlı uğurlu olsun, bravo Didem! 

Bence hepimiz ölelim. 

Ciddiyim. 

Öyle "sen önce öl", "ben sonra öleyim" hiç olmasın - mümkünse +5 ila -5 zaman aralığında komple ölelim. Çünkü bence "bir kısım ölsün, bir kısım hayatta kalsın" çok daha fena! Düşünüyorum, ya hayatta kalanlardan olursam mesela diye...Ödüm patlıyor - korkunç bir şey bu! Hele tanıdığım insanlar ölen kısımda olursa...Hem zaten ben liseyi bitirirken uzun vadeli hayat planımı bu durumu göz önüne alarak yapmıştım; eğer gerçekten 21 Aralık 2012'de köklü küresel değişimler olurda kaos baş gösterirse diye öğrenciliği "başarılı biçimde" uzatabildiğim kadar uzatacak, gerçek dünyaya atılmama ramak kala da "eh yani...kısmet değilmiş demek ki!" diyecektim. 21 Aralık'ta hiç bir şey olmazsa diye plan yapmamıştım, tüm umudum bir şeyler olacağı ihtimaline endeksli. Eğer alelade bir gün olursa - yani ölmezsek - baya ciddi sorunlarım olacak...Listenin en başında da "eee...şimdi nolcak?!" olacak. Hayata dair planlarım tamamen suya düşmüş olacak ve benim hemen yeni bir plan yapmam gerekecek. 

Halbuki ölsek ya.


çok ciddiyim.

No comments:

Post a Comment