Sunday 19 May 2013

ufak bir sorun.

2013'e bu anlamda çok başarılı girdim... Düzenli spor yaptım, yediklerime dikkat ettim - ufak çaplı ve telafi etmeyi başardığım bir kaç küçük bilinçli olarak alınmış kaçamak kararı dışında, her anlamda başarılıydım bu konuda. 

Sonra Deniz ve Hande'nin yanına gittik. Ne biçim yedim. Ne biçim yedik! Sırf yenen şeyler veya miktarlarından da bahsetmiyorum bu arada - ne abuk subuk zamanlarda yedik! Bu kısım da beklenen, bilinçli olarak alınmış bir karardı, o yüzden pişman değilim. 

Beni pişman eden, içimi kemiren döndüğümüz zaman yine yeniden kaldığım yerden başlama kararım... daha doğrusu bu kararımın havada kalmış olması. 


Şükü ki yarın pazartesi, namı diğer 
"evrensel düzeni bir hayata, diyete / rejime ve spora başlama günü"... 
Hemen bu duruma müdahele edeceğim.

Duruma hemen müdahale edişimi dahi yarına erteliyor oluşumun nedenlerini "anlatmak istiyorum" demek isterdim ama, yalan hiç istemiyorum anlatamayacağım şu anda, ama görsel ile açıklayabilirim belki: 


Ayrıca, herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramını kutlarım. Zerrin Sultan geçtiğimiz perşembeden beri yatak döşek, ben de yanıbaşındayım - umarım gün toplu bir coşku ile kutlanabilir.  


No comments:

Post a Comment