Thursday 19 April 2012

PetProject #kimbilir: Sosisli Makarna

Dün Ankara'da kıyamet koptu! İşin aslı, akşam haberlerinden öğrendiğime göre, tüm yurtta kıyametler koptu...Sabah her şey yolundaydı, yeni çipli pasaportlarımız için resim çektirmeye gitmiştik, dışarda birer çay içtik sonra ben resimleri almaya yeniden Arcadium'a gittim. Çıktığımda okula gitmek niyetindeydim ama bir anda her şey değişti. Ankara'da kum olmamasına rağmen, nasıl oldu bilmiyorum ama, alışveriş merkezinden çıktığım anda kendimi adeta Tatooine'da bir kum fırtınasının ortasında buldum...Eve döndüm - aaaaanında evime döndüm ve bu sabah oluncaya kadar parmağımı bile dışarı çıkarmadım. Deli miyim ben?!

Eve dönünce programım altüst oldu elbette. Ben de, programım her altüst olduğunda yaptığım gibi, pet projectlerimden biri ile uğraşarak vakit harcamaya karar verdim. Kabul ediyorum, bu kez yeni veya yaratıcı bir şeye değil, uzun zamandır "denesem ya...?!" dediğim ama bir türlü zahmet edip de zaman ayıramadığım bir projeye el attım. Bir çok insan bunu (ben de öyle yaptım) nette bir yerde görmüştür, kimisi denemiştir - bana yeni kısmet oldu. 


Yalnız bir şey söylemeliyim: ENFES oldu. 
Çok ciddiyim, tevazu gösteremeyeceğim bu konuda, acayip güzel oldu.    



No comments:

Post a Comment