Saturday 5 January 2013

bodozlama itiraflar

Çok acayip bir şey yaptım ben. Neden yaptığım konusunda hiç bir fikrim yok... Durup “Pişman mıyım?” diye düşünüyorum ve dürüstçe söylüyorum: Hiç değilim. Sonra “Daha önce olsa yapar mıydım?!” diye düşünüyorum: Hayatta yapmazdım!

Öyleyse ortada değişmiş bir şey var... Buraya kadar her şey çok net.

Değişenin ne olduğu konusu ise tüm bu netliği allak bullak ediyor. Ben miyim o değişen şey, yoksa hislerim mi?

Çok isterdim “değişen şey hislerim...” diyebilmeyi ve kestirip atabilmeyi bu konuyu; ama diyemiyorum. Ben hislerimin, özellikle ona karşı hislerimin, değişebilme özelliğine sahip olduğunu hiç sanmıyoum.

Hep sevdim onu, hep de seveceğim sanırım. Kulağa ne kadar ağdalı geliyor, öyle değil mi? Halbuki çok basit.  

Bu durumda, değişen ben olsa gereğim. Çok sancılı bir keşif bu.

Ben değiştim.

Aslında amacım bodozlama bir itirafta bulunmak değildi... Sadece tez için yardım isteyecektim...Peki nasıl oldu da, bu akadar profesyonel bir şey, bu kadar kişisel bir hal aldı? Bilmiyorum.

Umursamıyorum.

Pişman değilim.


No comments:

Post a Comment